Najnowsze oferty pracy

  • Coach ds. wsparcia sprzedaży

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Główne zadania: Stała współpraca z dedykowanym zespołem Konsultantów Sprzedaży szkoleń ORKE dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce; Współpraca z kierownikiem zespołu sprzedażowego i identyfikacja obszarów do doskonalenia oraz rozwoju kompetencji sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Szkoleń

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Sporządzanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej; Organizowanie i administrowanie procesów szkolenia i egzaminowania; Bieżący nadzór nad szkoleniami oraz kontakt z wykładowcami; Opracowywanie planów szkoleń i harmonogramów kursów; Wydawanie...
  • Coach ds. wsparcia sprzedaży

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Łódź    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Główne zadania: Stała współpraca z dedykowanym zespołem Konsultantów Sprzedaży szkoleń ORKE dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce; Współpraca z kierownikiem zespołu sprzedażowego i identyfikacja obszarów do doskonalenia oraz rozwoju kompetencji sprzedażowych;...
Zobacz więcej ofert pracy

Trainer

SITEL Polska
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1115 dni temu

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.

 

We are looking candidates for the position of:

Trainer
Location: Warszawa
Reference Number: Requisition ID243386

Key responsibilities:

  • Conducting trainings for specialists in the field of customer service
  • Onboarding new employees
  • Preparation of training and training materials
  • Monitoring the effectiveness of training
  • Support in the implementation of global guidelines on the Polish market.

 

We expect:

  • Experience in conducting trainings in the field of customer service
  • Fluent knowledge of the English language
  • Excellent communication skills
  • Very good knowledge of presentation tools.

 

You get:

  • Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal SitelFit program - promoting activity
  • Rest: we subsidize the holiday
  • Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Children's Day
  • Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly events in each department/project
  • Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 95% of our managerial staff is from our internal promotion
  • CSR: - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
  • Language Course: - you don't speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Sitel Polska Sp. z o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Sitel Global Corporation's privacy policy (available at www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Coach ds. wsparcia sprzedaży

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Główne zadania: Stała współpraca z dedykowanym zespołem Konsultantów Sprzedaży szkoleń ORKE dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce; Współpraca z kierownikiem zespołu sprzedażowego i identyfikacja obszarów do doskonalenia oraz rozwoju kompetencji sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Szkoleń

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Sporządzanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej; Organizowanie i administrowanie procesów szkolenia i egzaminowania; Bieżący nadzór nad szkoleniami oraz kontakt z wykładowcami; Opracowywanie planów szkoleń i harmonogramów kursów; Wydawanie...
  • Coach ds. wsparcia sprzedaży

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Łódź    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Główne zadania: Stała współpraca z dedykowanym zespołem Konsultantów Sprzedaży szkoleń ORKE dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce; Współpraca z kierownikiem zespołu sprzedażowego i identyfikacja obszarów do doskonalenia oraz rozwoju kompetencji sprzedażowych;...