Immomedia Sp. z o.o. to niezależny dom mediowy, stworzony przez właściciela portalu RynekPierwotny.pl, działający w obszarze internetu i nowych mediów, specjalizujący się przede wszystkim w prowadzeniu kampanii reklamowych dla branży nieruchomości. Firma posiada doświadczenie w rozwiązaniach dedykowanych oraz różnych formach akcji marketingu online, jak reklama display, content marketing, kampanie SEO / SEM, działania w mediach społecznościowych, planowanie mediów oraz doradztwo strategiczne. Działalność w wielu obszarach marketingu umożliwia Immomedia Sp. z o.o. kompleksową obsługę kampanii reklamowych w Internecie – planowanie mediów internetowych, dostarczanie technologii emisji, tworzenie kreacji oraz realizację i raportowanie kampanii do Klienta.
Zadania:
- praca z systemami adserwerowymi,
- wprowadzanie, monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych (po uprzednim szkoleniu),
- współpraca z Klientami i Wydawcami w zakresie emisji reklam,
- nadzór i optymalizacja kampanii zewnętrznymi (adwords, afiliacja, remarketing),
- analiza i optymalizacja kreacji reklamowych oraz landing pages, własnych działań afiliacyjnych,
- wsparcie dla Działu Sprzedaży przy planowaniu kampanii internetowych.
- doświadczenie 1-2 lata na stanowisku związanym z wprowadzaniem i monitorowaniem kampanii reklamowych,
- bardzo dobra znajomość technologii: HTML, Flash,
- doskonała znajomość Google Analitycs, udokumentowana doświadczeniem,
- zainteresowanie Internetem, nowymi technologiami i reklamą online,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- obsługa komputera / pakiet MS Office - w tym biegła znajomość Excel’a,
- zaangażowanie w realizowane projekty, dokładność i sumienność.
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę z pakietem socjalnym,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- współpracę z młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem,
- szansę rozwoju zawodowego, szkolenia wewnętrzne.