Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Traffic Specialist

PMPG Polskie Media S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2348 dni temu

Ogłoszenie numer: 2012487, z dnia 2018-07-20

W związku z wolnym etatem poszukujemy DOKŁADNYCH I KOMUNIKATYWNYCH osób do działu obsługi klienta na stanowisko:

Traffic Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: (nr.ref TS/2018)

 

Opis stanowiska

  • organizację przepływu informacji i dokumentów pomiędzy klientami, działem sprzedaży a produkcją
  • kontrolę realizacji i poprawności zleceń reklamowych
  • monitorowanie sprzedaży i należności, finansowe zamknięcie magazynu,
  • nadzór i odpowiedzialność za poprawne przygotowanie materiałów reklamowych do druku

Wymagania

  • dobrej znajomości pakietu Office (w szczególności Excel)
  • doskonałych zdolności organizacyjnych, skrupulatności,
  • umiejętności pracy w zespole
  • sumienności i umiejętności pracy pod presją czasu
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień z dziedziny reklamy prasowej

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...