Ogłoszenie numer: 2583751, z dnia 2019-07-29
Selectivv to największa w Europie Środkowo - Wschodniej firma zajmująca się pozyskiwaniem, analizą i profilowaniem danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Posiadamy największy w regionie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala nam realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe. Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Traffic Manager / Junior Media Buyer Campaign Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- implementacja oraz optymalizacja kampanii mobile'owych w modelu zakupu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI).
- wsparcie techniczne oraz opieka nad klientami firmy;
- raportowanie wyników prowadzonych kampanii;
- nadzór nad płatnościami;
- wsparcie realizowanych kampanii na całym świecie;
- prowadzenie szkoleń dla klientów;
- prowadzenie kampanii Adwords.
Wymagania
- umiejętności budowania i umacniania relacji z klientami;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- mile widziane doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii mediowych;
- mile widziane doświadczenia pracy w Google Adwords, Google Analitics, Adobe Photoshop, performance marketingu
- mile widziana podstawowa znajomość html, css
- mile widziane doświadczenie w pracy z adserverami lub platformami zakupowymi DSP
- znajomość języka rosyjskiego mile widziana
Oferujemy
- fascynującą pracę w prężnie rozwijającej się branży;
- partnerską atmosferę pracy w młodym zespole;
- możliwość rozwoju oraz atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
- możliwość szkoleń,