Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Trade Marketing Manager (strefa przykasowa)

HRK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4014 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG specjalizująca sie w sprzedaży produktów impulsowych. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:

 

Trade Marketing Manager (strefa przykasowa)
Home-office

Zakres obowiązków:

  • tworzenie oraz wprowadzanie na rynek akcji promocyjnych zgodnie z rocznym kalendarzem marketingowym i kalendarzami kanałowymi
  • przygotowanie działań w punkcie sprzedaży pod potrzeby shoppera
  • optymalizacja i nadzorowanie międzydziałowego procesu planowania
  • kreacja materiałów POS
  • zapewnienie innowacyjności i efektywności narzędzi i mechanizmów akcji promocyjnych
  • rozwój opakowań zbiorczych w zakresie wdrażania innowacji i zapewnienia konkurencyjności na rynku
  • szukanie innowacyjnych rozwiązań ekspozycyjnych
  • współpraca z agencjami reklamowymi i graficznymi oraz dostawcami materiałów
  • organizowanie przetargów dla prowadzonych projektów, tworzenie briefów

 

Oczekiwania względem kandydatur:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w dziale marketingu handlowego lub sprzedaży, atutem będzie doświadczenie w kreowaniu aktywności trade-marketingowych dla produktów impulsowych
  • dobre przygotowanie analityczne
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • silna orientacja na realizację celów biznesowych
  • poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
  • chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia  zawodowego. 

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.