Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Trade Marketing Manager (OTC)

Adamed Sp. z o.o.
mazowieckie, Pieńków (pow. nowodworski)
praca stacjonarna
2180 dni temu

Grupa Adamed to:

  • lider polskiego rynku leków nowej generacji
  • ponad 2000 pracowników w 8 krajach
  • ponad 250 produktów w 14 obszarach terapeutycznych
  • ponad 1 miliard złotych wydany na inwestycje i działalność badawczo rozwojową
Trade Marketing Manager (OTC)
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
W Adamed Pharma będziesz odpowiadać za:
  • Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami i aktywnościami Trade ukierunkowanymi na sell out w powierzonym kanale sprzedaży,
  • Wdrożenie oraz  rozwój systemów do zarządzania i pomiaru efektywności narzędzi Trade,
  • Zarządzanie projektami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi, programami lojalnościowymi,
  • Przygotowywanie rekomendacji cenowych i dokumentacji ofert handlowych,
  • Kontrola realizacji budżetu rabatowego i trade marketingowego dla powierzonych produktów,
  • Przygotowywanie planów aktywności na poszczególne cykle w porozumieniu z menadżerami sprzedaży i kierownikami produktu,
  • Przygotowywanie narzędzi i materiałów promocyjnych,
  • Monitoring wdrożonych narzędzi sprzedażowo-marketingowych,
  • Monitoring działań konkurencji w obszarze aktywności promocyjno-handlowych w kanałach sprzedaży.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia wyższego, preferowany profil: ekonomia, zarządzanie i marketing lub pokrewne,
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze trade marketingu,
  • Dobra znajomość rynku farmaceutycznego lub rynku FMCG,
  • Znajomość zasad: zarządzania kategorią, polityką cenową oraz merchandisingu,
  • Znajomość zasad i narzędzi Trade Marketingowych,
  • Umiejętność prowadzenia i zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
  • Umiejętności organizowania pracy własnej oraz delegowania zadań, pracy w zespole, skutecznej komunikacji i konsekwencji w egzekwowaniu terminów,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym,
  • Umiejętności prezentacji,
  • Umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków w oparciu o dane,
  • Otwartości  na zmianę i nastawienia na współpracę,
  • Chęci stałego rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Udział w rozwoju pozycji OTC Grupy Adamed na rynku,
  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość wprowadzanie w życie ciekawych projektów mających znaczący wpływ na efekty biznesowe,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe oraz system premiowy),
  • Benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie),
  • Samochód służbowy i inne narzędzia pracy.
Chcesz z nami rozwijać swoją karierę?
Odpowiadamy na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny.