Ogłoszenie numer: 219107, z dnia 2012-07-13
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Trade Marketing Manager (Kierownik ds. Promocji Handlowych)
Miejsce pracy: Ustroń
Opis stanowiska
- współtworzenie polityki trade marketingowej w regionie,
- planowanie i koordynacja działań trade marketingu realizowanych na rynku polskim,
- zarządzanie budżetem dotyczącym działań trade marketingowych ,
- ścisła współpraca z pionem sprzedaży w obszarze wspólnie realizowanych projektów,
- koordynacja eventów wspierających działania rynkowe,
- współpraca z działem marketingu konsumenckiego.
Wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze trade marketingu,
- doświadczenie zdobyte w trade marketingu FMCG, będzie solidnym dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe – preferowane z obszaru marketingu, zarządzania, reklamy lub pokrewne,
- umiejętność efektywnego i skutecznego osiągania założonych celów biznesowych,
- umiejętność pracy w wieloosobowym zespole,
- wysoce wykształcone umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz pod presją czasu,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- doskonała organizacja pracy własnej,
- umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Oferujemy
- zatrudnienie w rodzinnej firmie o ogólnopolskiej strukturze handlowej,
- możliwości realizowania nietuzinkowych projektów,
- motywacyjny system wynagradzania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.