Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Marketingu Warszawa
Trade Marketing Assistant (Stażysta)

Trade Marketing Assistant (Stażysta)

JZO S.A. w Grupie EssilorLuxottica
Warszawa
praktykant/stażysta / asystent
umowa zlecenie
praca stacjonarna
717 dni temu
Trade Marketing Assistant (Stażysta)
miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • przygotowywanie materiałów marketingowych POS na rynek polski i rynki zagraniczne,
  • współpraca w przygotowaniu programów lojalnościowych, konkursów dla klientów,
  • organizacja eventów, targów dla optyków,
  • bieżąca współpraca w ramach realizowanych zadań z wewnętrznymi działami w firmie, agencjami reklamowymi, przedstawicielami branży optycznej w celu realizacji strategii biznesowej firmy.
Wymagania:
  • w trakcie lub ukończone studia wyższe,
  • gotowość do pracy w trybie codziennym (8h/dziennie),
  • mile widziane min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • dobre umiejętności interpersonalne i współpracy w zespole,
  • umiejętność organizacji swojej pracy
  • dobra praktyczna znajomość Ms Office
  • gotowość do wyjazdów, delegacji
Oferujemy:
  • owocowe wtorki? Słodkie „trzynastego”? Tym Cię nie przekonamy, chociaż jako pracodawca dbamy o najwyższy komfort pracy na magazynie, na który składają się nie tylko bezpieczne warunki pracy, deputat okularów czy wspomniane owocowe wtorki i słodkie „trzynastego” oraz nielimitowany dostęp do kawy w kuchni, ale przede wszystkim Ludzie tworzący dobrą atmosferę. U nas chce się przychodzić do pracy,
  • nie jesteśmy skostniałą korporacją, u nas z każdym jesteś na „Ty” i możesz czuć się swobodnie. Nie będziesz „kolejnym rekordem w excelu”, a twoje zdanie ma dla Nas znaczenie. Słuchamy siebie, udzielamy regularnej informacji zwrotnej i szczerze przyznajemy się, kiedy popełnimy błąd,
  • najważniejsze i najcenniejsze, co możemy Ci zaproponować, to nasi LUDZIE. Konkretni, odważni, różnorodni. Jesteśmy zespołem złożonym z ludzi, którzy mają przekonanie, że razem możemy zbudować jedną najlepszych firm z branży produkcyjnej oraz współtworzyć firmę będącą polskim ekspertem optycznym.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JZO S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze przy ul. Ludwika Waryńskiego 12, 58-500 Jelenia Góra. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach znajduję się na stronie internetowej Administratora dostępnej pod adresem internetowym https://www.jzo.com.pl/

Jeśli chcesz abyśmy zatrzymali Twoje dokumenty aplikacyjne dla przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez JZO S.A. umieść w swoich dokumentach aplikacyjnych klauzulę zgody o treści wskazanej poniżej:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez JZO S.A. zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jestem świadomy/a, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.”
 

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....