Najnowsze oferty pracy

  • Tłumacz języka włoskiego

    PZL-Świdnik   Świdnik, k. Lublina / Aleja Lotników Polskich 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: Tłumaczenie dokumentów wewnętrznych (technicznych, prawnych, finansowych, biznesowych) oraz specyfikacji i instrukcji technicznych, Korekta dokumentów pod względem poprawności językowej i gramatycznej, Tłumaczenie symultaniczne i konsekutywne podczas spotkań i szkoleń, Bieżące...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Tłumacz Warszawa
Tłumacz Języka Angielskiego - Asystent/ka w Dziale Handlowym

Tłumacz Języka Angielskiego - Asystent/ka w Dziale Handlowym

Zircon Poland sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2752 dni temu

Ogłoszenie numer: 1623325, z dnia 2017-05-08

Jesteśmy renomowaną firmą inżynieryjno-handlową z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną
pozycją w branżach elektroenergetyki zawodowej i telekomunikacji.

Specjalizujemy się w kablach i przewodach elektrycznych oraz świadczymy usługi projektowe
w dziedzinie napowietrznych i kablowych linii wysokich napięć.

Zdobyliśmy dobrą opinię dzięki dostarczaniu Klientom bardzo wysokiej jakości produktów po

atrakcyjnych cenach oraz dzięki świadczeniu wysokiej klasy usług.

Nasi Klienci to: PSE S.A., Tauron Dystrybucja S.A., Energa Operator S.A., PGE Dystrybucja S.A.,
operatorzy telekomunikacyjni, firmy instalacyjne, dystrybutorzy kabli, przewodów i osprzętu.

 

Poszukujemy do warszawskiego biura Kandydatki/a na stanowisko:

Tłumacz Języka Angielskiego - Asystent/ka w Dziale Handlowym

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: TŁUMACZ

 

Opis stanowiska

  • tłumaczenia ustne i pisemne na potrzeby działu technicznego i handlowego (specyfikacje i wymagania techniczne, umowy handlowe, korespondencja handlowa i techniczna, karty katalogowe, materiały informacyjne, wymagania przetargowe itd.)
  • prace administracyjne i biurowe – obsługa bieżącej działalności firmy
  • korespondencja w jęz. polskim i angielskim
  • analizy i negocjacje umów z klientami i dostawcami oraz ich opracowywanie
  • analizy dokumentacji przetargowej i udział w przygotowywaniu ofert przetargowych
  • kontakty z zagranicznymi dostawcami
  • opieka nad gośćmi zagranicznymi
  • opieka nad klientami podczas wyjazdów zagranicznych
  • organizacja udziału w targach i konferencjach

Wymagania

  • dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie lub trwające studia filologiczne z jęz. angielskiego lub podobne
  • dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • zdolność i chęć uczenia się
  • wysoka komunikatywność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odporność na stres i asertywność
  • wysoka kultura osobista
  • doskonała organizacja pracy
  • perfekcjonizm, samodzielność, samodyscyplina i inicjatywa w działaniu
  • możliwość podróżowania w kraju i za granicę

Oferujemy

  • ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • bardzo dobre warunki pracy
  • kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
  • specjalistyczne szkolenia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • dodatkowe świadczenia dla pracowników (Medicover, karta Multisport)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Tłumacz języka włoskiego

    PZL-Świdnik   Świdnik, k. Lublina / Aleja Lotników Polskich 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: Tłumaczenie dokumentów wewnętrznych (technicznych, prawnych, finansowych, biznesowych) oraz specyfikacji i instrukcji technicznych, Korekta dokumentów pod względem poprawności językowej i gramatycznej, Tłumaczenie symultaniczne i konsekutywne podczas spotkań i szkoleń, Bieżące...