Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży outsourcingowej, która w związku ze swoim rozwojem, poszukuje pracowników, którzy wesprą dział obsługi Klienta hiszpańskojęzycznego.
Nr Ref.: SOK/S-S/D
- pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w jęz. hiszpańskim
- klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń
- odpowiadanie na pytania klientów hiszpańskojęzycznych
- bieżące zadania związane z obsługą systemu
- raportowanie
- bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego - min. C1
- komuniaktywna znajomość jęz. angielskiego - min. B2
- doświadczenie w pracy z klientem hiszpańskojęzycznym
- komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- gotowość do pracy w Łodzi
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- elastyczne godziny i wymiar czasu pracy
- liczne szkolenia i benefity
- pracę w międzynarodowej firmie znanej na całym świecie
- możliwość rozwoju i codzienną styczność z językami obcymi