specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...