Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
- aktywny kontakt telefoniczny z potencjalnymi (nowymi) klientami z branży szkolnictwa wyższego, w celu przedstawienia oferty,
- badanie wstępnego zainteresowania klientów poszczególnymi elementami oferty,
- skuteczne umawianie spotkań opiekunów klientów z potencjalnymi klientami,
- przekazywanie kontaktów do odpowiednich opiekunów klientów, którzy będą kontynuowali proces sprzedaży dla zainteresowanych klientów,
- rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM, przygotowywanie raportów i analiz.
- doświadczenie w pracy na stanowisku call center lub w sprzedaży telefonicznej,
- umiejętność skutecznego pozyskiwania klientów i umawiania spotkań,
- podstawowa znajomość technik sprzedażowych,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- znajomość obsługi pakietu MS Office i narzędzi biurowych,
- umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnego podejścia do klienta,
- umiejętność organizacji pracy i terminowości w działaniu,
- wytrwałość i determinacja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów,
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do pracy,
- znajomość branży szkolnictwa wyższego będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- wynagrodzenie powiększone o premię od liczby pozyskanych klientów,
- kompleksowe szkolenie, niezbędne narzędzia i środki do pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- przyjazną atmosferę, pracę w zgranym i pomocnym zespole,
- pracę hybrydową,
- możliwość korzystania z benefitów firmowych: opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej.