specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
działa na rynku polskim od 1993 roku. Jest spółką należącą do czołowego europejskiego producenta i dostawcy produktów medycznych i higienicznych PAUL HARTMANN AG. Obecnie poszukuje kandydata na stanowisko:
Telemarketer
Miejsce pracy: Pabianice
Nr ref.: TS/12/2017
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów,
podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami,
pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny,
realizacja celów sprzedażowych,
kompleksowa obsługa zamówień,
aktualizacja baz danych,
aktywna współpraca i wsparcie w realizacji zadań zespołu sprzedaży terenowej,
sporządzanie raportów.
Oczekiwania wobec idealnych kandydatów:
mile widziane doświadczenie w pracy w telesprzedaży lub telemarketingu,
znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi,
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
mile widziana znajomość elektronicznych baz danych typu CRM,
umiejętności interpersonalne umożliwiające nawiązywanie nowych kontaktów,
postawa ukierunkowana na osiąganie postawionych celów sprzedażowych i chęć rozwoju,
zaangażowanie, samodzielność i systematyczność w działaniu.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;