Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: USH/2015/6/67
- Umawianie spotkań biznesowych
- Kontakt telefoniczny z klientami
- Połączenia wychodzące
- Promowanie usług firmy
- Stałe raportowanie do przedstawiciela handlowego
- Wspieranie zespołu sprzedażowego w bieżących zadaniach
- Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
- Obsługa wewnętrznego systemu
- Minimum rocznie doświadczenie w telemarketingu /call center/ telefonicznej obsłudze klienta w sektorze B2B (warunek konieczny)
- Język angielski na poziomie dobrym (minimum B2)będzie atutem
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
- Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji planów sprzedażowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Nastawienie na realizację celu
- Komunikatywność
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa plus prowizje)
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- Profesjonalny system szkoleń