specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 550 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 750 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
INTERNATIONAL SERVICE CHECK (członek MSPA) to globalna firma badawcza specjalizująca się w tworzeniu i realizacji profilowanych programów badania jakości usług przy wykorzystaniu metody Mystery Shopping.
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób do współpracy na stanowisku:
Telemarketer / Koordynator Badań
Zadania:
Planowanie i koordynacja wizyt Tajemniczych Klientów w badanych placówkach (w Polsce i/lub innych krajach)
Wyszukiwanie i wybór Tajemniczych Klientów według wskazanego profilu oraz telefoniczne zlecanie Badań i szkolenie
Sprawdzanie czy wszystkie zaplanowane Badania zostały zrealizowane w terminie (w tym Raport przesłany w wyznaczonym terminie)
Wyjaśnianie z Tajemniczymi Klientami nieścisłości
Aktywna rekrutacja Tajemniczych Klientów
Wymagania:
Min. kilkumiesięczne doświadczenie w telemarketingu lub call center
Dostępność co najmniej 6 godzin dziennie
Komunikatywna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca rozmowę w tym języku
Miły głos, wysoka kultura osobista i otwartość na ludzi różnych kultur i religii
Chęć i możliwość samodzielnej pracy (w domu) na zasadach freelance
Komputer i stałe szybkie łącze internetowe
Dobre zdolności komunikacyjne
Umiejętność rozwiązywania problemów
Mile widziana znajomość jednego z języków skandynawskich / litewskiego / łotewskiego / estońskiego
Praca w międzynarodowej firmie, bez konieczności wychodzenia z domu. Wynagrodzenie zależne od liczby umówionych i zrealizowanych wizyt. Zapewniamy odpowiednie szkolenie.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 550 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
ConcentrixWarszawa, Aleja Solidarności 171
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 750 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.