specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
ISC (członek MSPA) to globalna firma badawcza specjalizująca się w tworzeniu i realizacji profilowanych programów badania jakości usług przy wykorzystaniu metody Mystery Shopping.
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób do współpracy na stanowisku:
Telemarketer (Koordynator Badań)
Zadania:
Planowanie i koordynacja wizyt Tajemniczych Klientów w badanych placówkach (w Polsce i/lub innych krajach)
Wybór Tajemniczych Klientów według wskazanego profilu oraz telefoniczne zlecanie Badań i szkolenie
Sprawdzanie czy wszystkie zaplanowane Badania zostały zrealizowane w terminie (w tym Raport przesłany w wyznaczonym terminie)
Wyjaśnianie z Tajemniczymi Klientami nieścisłości
Aktywna rekrutacja Tajemniczych Klientów
Wymagania:
Min. kilkumiesięczne doświadczenie w telemarketingu lub call center
Dostępność co najmniej 6 godzin dziennie
Kominikatywna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca rozmowę w tym języku
Miły głos, wysoka kultura osobista i otwartość na ludzi różnych kultur i religii
Chęć i możliwość samodzielnej pracy (w domu) na zasadach freelance
Komputer i stałe szybkie łącze internetowe
Dobre zdolności komunikacyjne
Umiejętność rozwiązywania problemów
Praca w międzynarodowej firmie, bez konieczności wychodzenia z domu. Wynagrodzenie zależne od liczby umówionych i zrealizowanych wizyt. Zapewniamy odpowiednie szkolenie.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...