Telefoniczny Opiekun Klienta
Nr Ref.: IN.TOK.05.16
miejsce pracy: Warszawa
INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej,
wydawca specjalistycznych czasopism (m.in. ‘Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) , wydawca serwisu internetowego www.infor.pl, oraz nowoczesnych platform internetowych: INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB - dla księgowych sektora budżetowego, INFORLEX - bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Poszukujemy osób lubiących rozmawiać. Praca idealna zarówno dla osób w początkowym okresie budowania kariery zawodowej, jak i powracających na rynek pracy po dłuższej przerwie i chcących zmienić swój profil zawodowy.
- badanie satysfakcji Klientów
- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji
- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne
- pozytywnego nastawienia do rozmów telefonicznych
- dobrej dykcji
- bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office, CRM
- dobrej organizacji pracy i systematyczności w działaniu
- umiejętności pracy w zespole
- pracę w dużej i silnej organizacji
- motywacyjny system wynagradzania
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 08-16.00
- dobrą atmosferę i życzliwych przełożonych
- niezbędne szkolenia i narzędzia pracy, coaching