WADWICZ sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Wadwicz, nr cert. Agencji Zatrudnienia 468/2004, to firma z wieloletnią tradycją, która obszarem swojego działania obejmuje całe terytorium Polski. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, outsourcingu personalnego oraz pośrednictwa pracy.
Telefoniczny Doradca Klienta (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: KT/08/2014
Czym będziesz się zajmował/a?
- realizacją połączeń w ruchu przychodzącym
- telefoniczną obsługą klientów indywidualnych posiadających telefon na kartę (prepaid)
- udzielaniem odpowiedzi na pytania dotyczące ofert, promocji, zleceń na usługi dodatkowe
- przyjmowaniem zgłoszeń uszkodzeń i awarii technicznych oraz pomoc w ich rozwiązywaniu
- doradztwem w zakresie usług i produktów telekomunikacyjnych
Czego oczekujemy?
- dobrej znajomości obsługi komputera
- min. średniego wykształcenia
- dyspozycyjności min. ¾ etatu i gotowości do pracy zmianowej
- bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- wysokiej kultury osobistej oraz profesjonalizmu w kontaktach z klientami
- entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
Co proponujemy?
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę w systemie zmianowym według grafiku (infolinia czynna pon-nd w godz. 07:00-23:00)
wynagrodzenie 10zł brutto/1h + system motywacyjny - 15-dniowe szkolenie wdrożeniowe
- wsparcie merytoryczne
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- benefity: ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta multisport
- przyjazną atmosferę