Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim
Chcesz poszerzać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku i gromadzić cenne doświadczenia? Szukasz pracy, która łączy rozwój kariery z przyjaznym klimatem? Zostań częścią naszego zespołu jako Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim (branża finansowa)!
W związku z rozwojem projektu z branży finansowej poszukujemy kandydatów posługujących się językiem HOLENDERSKIM (poziom C1/native).
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów, z zachowaniem pełnej komunikacji w JĘZYKU HOLENDERSKIM.
- Odpowiadanie na zgłoszenia oraz reklamacje, zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne oraz merytoryczne, aby sprostać oczekiwaniom Klientów.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Biegła znajomość języka holenderskiego na poziomie ojczystym lub C1,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku oraz w dwie soboty w miesiącu (w godzinach 9:00–16:00) - do uzgodnienia,
- Odpowiedzialność, sumienność oraz otwartość na zdobywanie nowych umiejętności,
- Zaangażowanie w rozwój kariery w strukturach wiodącej firmy finansowej.
Zapewniamy Tobie:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie – w zależności od preferencji,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej,
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
Dlaczego warto wybrać nas?
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.