Ogłoszenie numer: 34490, z dnia 2007-10-04
Delta Contact Sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą outsourcingową. Świadczymy usługi telemarketingowe w obszarze pozyskiwania oraz obsługi Klientów. Nasza strategia oparta jest o bardzo wysokie standardy pracy i nagradzania pracowników oraz współpracowników. Jesteśmy dumni z tego, że nasi pracownicy i współpracownicy są zadowoleni z warunków, jakie im proponujemy. Nasza wizja call center jest inna od tej najczęściej występującej na rynku, zarządzamy poprzez zachętę, mamy bardzo klarowny system premiowania, naprawdę rozwijamy pracowników. Obecnie bardzo dynamicznie się rozwijamy. W związku z tym poszukujemy kandydatów do stałej pracy i współpracy na naszych stałych projektach:
TELECENTRUM - PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Promocja telefoniczna, oraz aktywne poszukiwanie nowych Klientów
- Prezentowanie bogatej gamy produktów naszych Klientów docelowej grupie potencjalnych odbiorców produktów lub usług naszych Partnerów
- Sprzedaż telefoniczna oraz obsługa zamówień
Wymagania
- Płynna, poprawna polszczyzna
- Jasność i łatwość formułowania wypowiedzi
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie min. średnie
- Udokumentowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży produktów i usług będzie potężnym atutem
- Negocjujemy inne, niż standardowe warunki zatrudnienia z osobami, które mogą udokumentować swój sukces – wysoką produktywność oraz efektywność sprzedażową na projektach sprzedażowych
Oferujemy
- Zatrudnienie w godzinach 15 - 21 od poniedziałku do piątku plus jedna sobota w miesiącu, lub od poniedziałku do piątku 8 - 15
- Umowa zlecenie lub umowa o pracę
- Bardzo atrakcyjne stawki godzinowe
- Bardzo konkurencyjny system prowizyjny
- Realne możliwości awansu i rozwoju w ramach naszej struktury.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.