Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs na stanowisko
Technik symulacji medycznej
Miejsce pracy: Lublin
w Instytucie Nauk o Zdrowiu
na Wydziale Nauk Ścisłych i Nauk o Zdrowiu KUL
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne/techniczne/medyczne,
- wskazane co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (mile widziane
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w jednostce ochrony zdrowia),
- wskazane odbyte szkolenia medyczne z zakresu ALS, BLS, EPLS, ITLS,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- biegła znajomość pakietów i programów biurowych,
- umiejętność obsługi analogowych i cyfrowych urządzeń audio-wizualnych,
- umiejętność obsługi systemów mechanicznych i elektromechanicznych,
- umiejętność obsługi szpitalnej aparatury medycznej, zarówno elektronicznej jak i mechanicznej,
- wskazana znajomość języka angielskiego - poziom komunikatywny
Zakres zadań na ww. stanowisku:
- Na etapie organizacji CSM:
- uczestniczenie w przygotowaniu programu wyposażenia, realizacji zakupów, odbiorów i szkoleń związanych z obsługą symulatorów, fantomów, trenażerów i aparatury medycznej,
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów zamówienia związanych z potrzebami Centrum Symulacji Medycznej,
- prace w komisjach przetargowych i komisjach odbioru przedmiotów zamówienia,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami bieżącymi,
- udział w zaplanowanych szkoleniach.
- Po włączeniu CSM do procesu dydaktycznego:
- przygotowanie sprzętu przed zajęciami, sprawdzenie kompletności oraz sprawności zestawów i urządzeń,
- ocena sprawności i kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych,
- przygotowanie i obsługa egzaminu OSCE,
- wsparcie techniczne dla nauczycieli prowadzących zajęcia,
- porządkowanie sal po zakończonych zajęciach,
- monitorowanie bezpieczeństwa sprzętu i testowanie wydajności i certyfikacji,
- nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego,
- zgłaszanie przełożonym stwierdzonych usterek,
- wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu, konserwacja i czyszczenie powierzonego sprzętu,
- obsługa techniczna sprzętu audio-wideo, oprogramowania, symulatorów medycznych w trakcie zajęć symulacyjnych, medycznej.
- kontrola i analizowanie stanu zapasów sprzętu medycznego i systemów zużywalnych oraz dokonywanie niezbędnych zamówień za zgodą przełożonego.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- CV i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
- kwestionariusz personalny kandydata;
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy;
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni;
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie
dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.