Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich:
- obsługa oraz koordynacja realizacji usług serwisowych oraz zleceń reklamacyjnych
- kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi w zakresie wsparcia technicznego oraz obsługi serwisów i reklamacji
- bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi jednostkami firmy
- kontrola procesów serwisowych i reklamacyjnych – zgłaszanie rozwiązań służących ich usprawnianiu
- realizacja usług serwisowych – napraw i przeglądów technicznych urządzeń
Poszukujemy osób zaangażowanych, dla których stawianie czoła wyzwaniom jest inspirujące, a dobrze realizowane zadania przynoszą radość i satysfakcję. Szczególnie pożądanymi kwalifikacjami/cechami są:
- zaawansowana wiedza techniczna
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność koordynacji oraz optymalizacji procesów
- komunikatywność i dobra znajomość j. angielskiego
- umiejętność obsługi komputera – przede wszystkim pakietu MS Office
- w sezonie zimowym dostępność poza standardowymi godzinami pracy
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane uprawnienia SEP G1
- umowę o pracę i wysokie stałe wynagrodzenie
- premię frekwencyjną
- wysokiej jakości narzędzia pracy w nowoczesnej siedzibie firmy
- prywatną opiekę medyczną
- przyjazną atmosferę w młodym, przyjaznym zespole / spotkania integracyjne
- możliwość rozwoju i poszerzania osobistych kwalifikacji
Poznaj
QBL Wojciech Śliwka
Firma QBL Systems jest jednym z wiodących producentów systemów przechowywania i suszenia sprzętu sportowego dostarczanych do ośrodków narciarskich w ponad 30 krajach na świecie. QBL dynamicznie rozwija międzynarodową sieć dystrybucji i poszukuje pracowników na stanowisko: