Dla naszego klienta – jednego ze światowych liderów branży HVAC i dziedziny kontroli klimatu, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dostawcami i współpracownikami
- Odpowiedzialność za uruchomienie, rozruch, obsługę i serwisowanie urządzeń na powierzonych obiektach
- Zapewnienie satysfakcji klientów poprzez identyfikowanie, analizowanie, diagnozowanie i naprawę urządzeń i systemów na terenie firmy klienta
- Wykonywania zaplanowanych i niezaplanowanych konserwacji, kontroli , badań i zgłoszeń serwisowych, w tym wymiany lub modernizacji urządzeń lub systemów
- Ścisła współpraca z liderem zespołu oraz z klientem w celu odpowiedniego zrozumienia wymagań dla wszystkich instalacji
- Dbałość o bezpieczeństwo pracy według najwyższych standardów
- Zarządzanie dokumentacją potrzebną w wykonywaniu codziennej pracy, przygotowywanie niezbędnych raportów
- Wykształcenie min. techniczne z zakresu chłodnictwa (dużym atutem będzie wykształcenie wyższe Inżynierskie w zakresie HVAC)
- Minimum 3 letnie doświadczenia w serwisie chillerów
- Uprawnienia SEP
- Uprawnienia do eksploatacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane - mile widziane
- Uprawnienia do eksploatacji urządzeń chłodniczych o mocy powyżej 20kW-mile widziane
- Uprawnienia do eksploatacji urządzeń ciśnieniowych - mile widziane
- Uprawnienia do lutowania 'lutami twardymi'-mile widziane
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
- Gotowość do ciągłego zdobywania oraz pogłębiania wiedzy na temat produktów, instalacji, eksploatacji, obsługi, konserwacji i naprawy systemów HVAC i komponentów
- Ukierunkowanie na potrzeby klienta i otwartość na działania sprzedażowe
- Wiedza i chęć rozwoju w obszarze automatyki – duży atut
- Dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office
- Prawo jazdy kat. B – min. 2 lata
- Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Dostęp do programu Wsparcia dla Pracowników
- Udział w PPK
- Pełne wyposażenie (BHP, narzędzia, samochód, laptop, telefon)
Poznaj
ForManWay
ForManWay to zarówno agencja rekrutacyjna, jak i firma oferująca kompleksowy konsulting w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, której główną specjalizacją jest m.in. pozyskiwanie talentów, poszukiwanie pracowników w ramach headhuntingu oraz udzielanie wsparcia w obszarze procesów HR. Pracujemy głównie dla branży: IT, technicznej oraz finansowej, choć cenimy sobie także możliwość realizacji nietypowych projektów w dowolnym obszarze, nierzadko niszowym.
Naszą główną siedzibą jest Warszawa, ale poszukujemy kandydatów zarówno w całej Polsce, jak i na terenie Europy, Rosji oraz Afryki Południowej. Nasz zespół składa się z osób, które od wielu lat związane są z obszarem rekrutacji, rozwojem talentów, szkoleniami i doradztwem zawodowym. Jednocześnie tworzymy interdyscyplinarne środowisko, które wzajemnie się wspiera i motywuje.