W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Technik Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: TS.20.02
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Współpraca w ramach własnej działalności gospodarczej, wymagany własny samochód.
Realizowane zadania:
- Bezpośrednia realizacja techniczna usług konwergentnych dla Klientów.
- Realizacja wywiadów technicznych i audytów technicznych, rezerwacja zasobów.
- Prowadzenie serwisu klienckiego, podejmowanie interwencji w terenie według wymagań określonych umowami SLA, wymiana urządzeń lub ich elementów.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług. Dokumentowanie miejsca instalacji sprzętu abonenckiego, ewidencjonowanie wykorzystywanych zasobów.
- Uczestniczenie w procedurach serwisowych sprzętu.
- Zarządzanie powierzonym majątkiem, Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Współpraca z przedstawicielem klienta, podwykonawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesach dostarczania i utrzymania usług i wyposażenia.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość usług transmisji danych.
- Podstawowa znajomość rozwiązań stosowanych w okablowaniu strukturalnym LAN.
- Podstawowa znajomość technologii stosowanych w komputerach osobistych klasy PC.
- Podstawowa znajomość konfiguracji standardowych urządzeń środowiska biurowego
- Uprawnienia do wykonywania prac na wysokości do 3m
- Uprawnienia elektroenergetyczne SEP w zakresie eksploatacji elementów do 1kV.
- Prawo jazdy kategorii B
- Co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w zakresie działań serwisu terenowego
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.