DKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń i partnerem biznesowym dla wielu Klientów, którzy zaufali Nam w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań optymalizujących procesy drukowania, kopiowania i skanowania. Współpracujemy z najbardziej popularnymi producentami w branży tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX. Działamy na dużą skalę i cały czas się rozwijamy: realizujemy kontrakty sprzedażowe i serwisowe dla tysięcy Klientów w całej Polsce, mamy sprawne zaplecze logistyczne i 12 oddziałów w największych polskich miastach, a przede wszystkim profesjonalny i zaangażowany Zespół, który tworzy tą firmę. Więcej na www.dks.pl.
- obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych podczas wizyt u klientów przy pomocy dostępnych instrukcji, dokumentacji i narzędzi,
- instalacje i konfiguracja nowych urządzeń w środowisku sieciowym klienta,
- konserwacja i dbanie o odpowiedni stan techniczny zainstalowanych urządzeń (np. przeglądy, instruowanie użytkowników nt. zasad poprawnej obsługi i eksploatacji urządzeń),
- bieżąca obsługa systemu serwisowego,
- współpraca z innymi działami firmy.
- wykształcenia o profilu technicznym w kierunku: elektronika, informatyka, automatyka lub pokrewne,
- mile widziane doświadczenie i wiedza z zakresu zasad działania, eksploatacji, instalacji i/lub naprawy urządzeń drukujących lub doświadczenie w branży pokrewnej,
- znajomości j. angielskiego (w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej),
- zainteresowania branżą i rozwiązywaniem problemów technicznych,
- nastawienia na naukę nowych rzeczy i zdobywanie umiejętności,
- dokładności, zaangażowania i umiejętności organizacji własnej pracy,
- prawa jazdy kat B i gotowości do pracy w terenie.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia),
- pracę w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),
- odpowiednie wdrożenie oraz pomoc doświadczonych specjalistów serwisu oraz wsparcia software'owego,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy- również u producentów urządzeń,
- dostęp do bazy wiedzy i pracę w oparciu o produkty i rozwiązania największych producentów w branży,
- możliwość awansu w ramach struktury Serwisu i Firmy,
- komfortowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych),
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
- pracę w miłej atmosferze.