Konsumenci w ponad 200 krajach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez PepsiCo wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów. W Polsce zatrudniamy ok. 3000 pracowników w sprzedaży, naszych fabrykach i siedzibie głównej w Warszawie.
Obecnie poszukujemy nowego pracownika na stanowisko:
Technik Serwisu
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Główny zakres obowiązków:
- Udział w procesie planowania oraz wykonywania napraw i remontów maszyn produkcyjnych;
- Rozwiązywanie problemów technicznych i usuwanie awarii;
- Ścisła współpraca z działem produkcji w zapewnianiu ciągłości pracy linii;
- Definiowanie potrzeb materiałowych i części zamiennych;
- Współpraca ze specjalistycznymi firmami podwykonawczymi;
- Realizacja ustalonych wskaźników efektywności (KPI’s).
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie min. zawodowe techniczne (elektryk, automatyk lub mechatronik);
- Doświadczenie praktyczne na podobnym stanowisku;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- Zainteresowanie branżą techniczną;
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w soboty i niedziele);
- Znajomość języka angielskiego będzie zdecydowanym atutem.
Kandydatom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty Multisport;
- Pakiet szkoleń technicznych w okresie 1-go roku pracy (m.in.: SEP gr I, II, II w zakresie eksploatacji, pomiary termowizyjne, programowanie układów falownikowych i inne);
- Ciekawą pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym;
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.