Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu będącego liderem w swojej branży, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Obsługa systemów informatycznych oraz linii wsparcia technicznego,
-
Kontakt z klientem w celu ustalenia przyczyny powstania problemu,
-
Analiza zgłoszeń dotyczących problemów technicznych pojazdów szynowych,
-
Ustalanie priorytetów i klasyfikacja ważności problemów,
-
Wprowadzanie zgłoszeń do systemu informatycznego,
-
Raportowanie swoich działań.
-
Wykształcenie min. średnie,
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
Umiejętność prowadzenia rozmowy, aby poznać przyczyny występowania awarii
-
Dobra znajomość j. angielskiego,
-
Umiejętność klasyfikacji ważności i pilności napraw,
-
Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
-
Odpowiedzialność, sumienność, terminowość,
-
Chęć pracy w międzynarodowym koncernie i udziału w renomowanym projekcie mającym znaczący wpływ na rozwój kolejnictwa w Polsce.
-
Stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym koncernie będącym liderem w swojej branży,
-
Uczestnictwo w prestiżowym projekcie,
-
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
-
Szkolenia,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Bardzo dobre warunki pracy.