Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
PKE Polska Sp. z o. o. należy do wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów niskoprądowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Technik/ Inżynier Serwisu
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
Serwis i konserwacja systemów teletechnicznych (SSP, DSO, SSWiN, SKD, CCTV),
Sporządzanie raportów i dokumentacji z wykonywanych prac.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia technicznego o profilu elektronicznym/elektrotechnicznym,
Umiejętności manualnych - montaż urządzeń, lutowanie itp.,
Umiejętności czytania schematów elektrycznych i dokumentacji technicznej,
Znajomości obsługi komputera oraz oprogramowania Office,
Chęci rozwijania swoich umiejętności,
Prawa jazdy kat B.
Dodatkowymi atutami będą:
Doświadczenie w serwisowaniu niskoprądowych systemów teletechnicznych.
W zamian za zaangażowanie i fachowość oferujemy:
Interesującą i odpowiedzialną pracę: umowa o pracę i pakiet socjalny,
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.