Firma z branży elektroinstalacyjnej i projektowej (istniejąca od 1998 roku) w związku z rozbudową struktury przedsiębiorstwa poszukuje osób na stanowiska:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za wsparcie działu PPOŻ w zakresie przygotowywania dokumentacji technicznej oraz montażu i uruchomienia urządzeń PPOŻ/SSP/DSO. Prace biurowe odbywać się będą w siedzibie firmy, a montaż i uruchomienia bezpośrednio na budowach (obiekty wielkopowierzchniowe, centra logistyczne, magazyny).
- Wykształcenie techniczne o specjalności elektroenergetyka i pochodne (w tym także szkoły pożarnicze lub automatyka).
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy jako asystent lub technik.
- Sumienność i dyspozycyjność.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Co najmniej podstawowa znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel) oraz CAD (AutoCAD lub podobne).
- Prawo jazdy kat B.
Praca na tym stanowisku wiąże się głównie ze wsparciem pracy inżyniera instalacji PPOŻ. W tym zakresie obejmuje przygotowanie dokumentacji w zakresie doboru elementów, wykonywanie zestawień elementów oraz ich przygotowanie do montażu (np. programowanie, ustawianie, wstępny montaż). W przypadku wyjazdów na budowy zakres obowiązków obejmuje w większości przypadków uruchomienie systemów, w tym montaż elementów systemów do przygotowanego wcześniej przez ekipy monterskie okablowania. Praca na budowach obejmuje około 25% czasu pracy ogółem. Firma pokrywa wtedy koszty zakwaterowania w delegacji i zapewnia niezbędny warsztat pracy oraz transport.
Wybranym kandydatom oferujemy ciekawą pracę, udział w dużych projektach, dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych oraz możliwości rozwoju zawodowego, w tym odbywania profesjonalnych szkoleń. Praca odbywa się na pełny etat na umowę o pracę (umowa na okres próbny 6 miesięcy, potem na czas nieokreślony) w godzinach pracy biura i budowy.