Technik – Elektryk
Miejsce pracy: Poznań
Kluczowe obszary odpowiedzialności:
- Dbanie o stan techniczny powierzonych urządzeń
- Naprawa powierzonych urządzeń technicznych lub uzgadnianie z Dyrektorem napraw
- Stosowanie i sprawdzanie stosowania standardów
- Planowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia perfekcyjnego funkcjonowania hotelu
- Przestrzeganie regulaminu pracy
- Dbanie o wygląd zewnętrzny i higienę osobistą
- Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przestrzeganie zasad i przepisów ppoż.
- Wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń przełożonych
Obowiązki – instytucje zewnętrzne:
- Tworzenie bardzo dobrych kontaktów z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel i przekazywanie tych informacji klientom w miarę możliwości
- Uprzejmość w kontaktach z klientami
Obowiązki – produkcja:
- Wykonywanie zleconych przeglądów, napraw i konserwacji instalacji i urządzeń
- - Instalacji elektrycznej i oświetleniowej
- - Instalacji klimatyzacji i wentylacji
- - Instalacji wodno-kanalizacyjnej
- - Urządzeń automatyki sterowniczej
- - Elektronicznych urządzeń gastronomicznych
- - Systemu ochrony ppoż
- Wykonywanie zleceń bieżących z innych działów hotelu tak aby zapewnić prawidłową działalność wyposażenia przez 24 godziny
- Wykonywanie poprawnej konserwacji sprzętu, mebli i innego wyposażenia hotelu
- Codzienna dbałość o mienie i wyposażenie hotelu. Utrzymanie rejonu hotelu i jego wyposażenia na najwyższym poziomie czystości i sprawności
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania wszystkich urządzeń podlegających opiece, współuczestniczenie w podejmowaniu wszelkich napraw tak, by uniknąć uszkodzeń
Obowiązki – zarządzanie:
- Współpraca z Kierownikami Działów i Dyrektorem w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji i maksymalnie szybkiej prewencji i napraw
- Zapewnienie efektywnej organizacji pracy działu
- Asystowanie Dyrektorowi w kontroli zużycia gazu i energii
- Pomoc Dyrekcji w podejmowaniu właściwych decyzji co do zużycia energii
Obowiązki – zasoby ludzkie:
- Udział w życiu hotelu
- Bardzo dobre relacje ze wszystkimi pracownikami hotelu
- Zapewnienie właściwej atmosfery w miejscu pracy
Obowiązki dodatkowe:
- Uczestniczenie w spotkaniach oraz wymaganych szkoleniach i kursach
- Pomoc i przyjmowanie innych obowiązków, które zostały zlecone
- Ewentualne oddelegowanie do innych działów hotelu
Wymagany profil:
Minimalne wykształcenie:
- Dyplom ukończenia szkoły średniej technicznej
- SEP 1,2
Doświadczenie:
- Wiedza i doświadczenie w obsłudze urządzeń technicznych
Umiejętności, kompetencje:
- Minimum 1,2
- Profesjonalizm
- Mile widziana znajomość języka obcego
- Bardzo dobra znajomość języka lokalnego
Możliwości promocji:
- Promocja pozioma w ramach sieci
- Kierownik Działu Technicznego