Technik ds. uruchomień i przeglądów technicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska:
Młodszy Technik ds. uruchomień i przeglądów technicznych to osoba odpowiedzialna za bieżące planowanie uruchomień i przeglądów technicznych urządzeń dla klientów biznesowych w zgodzie z przyjętymi wewnętrznymi procedurami. Dba o wysokiej jakości standardy obsługi klienta prowadzące do zachowania pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz i wewnątrz struktury.
Zadania:
- Montaże i uruchomienia urządzeń z linii produktów profesjonalnych.
- Przeglądy techniczne urządzeń.
- Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń na podległym obszarze u klienta, zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami.
- Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy.
- Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw,
- Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
- Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń.
- Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów.
- Promocja urządzeń oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne w dziedzinie elektroniki, elektromechaniki
- Udokumentowane uprawnienia SEP
- Doświadczenie w naprawie urządzeń elektrycznych mechanicznych, (preferowane branży B2B - w serwisie autoryzowanym)
- Umiejętności testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń
- Umiejętność korzystania z instrukcji serwisowych oraz posługiwania się schematami elektrycznymi i rysunkami technicznymi
- Zdolności manualne
- Umiejętności komunikacyjne (umiejętności wyjaśnienia zagadnień technicznych) i wysoka kultura osobista
- Umiejętności sprzedażowe
- Dobra organizacja pracy
- Obsługa komputera, pakietów MS Office oraz łatwość nauki nowych programów i aplikacji
- Preferowana znajomość języka angielskiego
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja