Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego

    Biuro Rachunkowe PIONIEW Sp. z o.o.   Łomianki    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa bieżących zadań biurowych; Wystawianie faktur i wprowadzanie danych do systemu; Przygotowanie umów, dokumentacji, raportów i analiz; Wsparcie techniczne i informatyczne w biurze; Nadzór oraz analiza procesu ściągania należności; Nadzór nad poprawnym działaniem procesów...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Technik ds. informatycznych Helpdesk

Technik ds. informatycznych Helpdesk

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Warszawa
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
804 dni temu

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej.

 

Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko

Technik ds. informatycznych Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ITH/26B/2022
Wymagania:
  • Wykształcenie związane z informatyką
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zagadnień sieci LAN, WAN, wireless, w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci
  • Podstawowa znajomość Active Directory, konfiguracji i diagnostyki sieci komputerowych
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego i konfiguracji sprzętu audio video
  • umiejętność przygotowania video konferencji (np. Teams)
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows na poziomie administracyjnym
  • Dobra znajomośćoprogramowania użytkowego, biurowego narzędziowego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana znajomość systemów szpitalnych
  • Mile widziana znajomość systemów audiowizualnych
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi:
  • Bieżąca pomoc użytkownikom systemów informatycznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Instalacja i konfiguracja stacji roboczych
  • Instalacja, aktualizacja i konfiguracja oprogramowania
  • Przygotowania video konferencji (np. Teams)
  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od pracowników - telefonicznie i w systemie elektronicznym
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania
  • Kontakt z serwisem urządzeń peryferyjnych
  • Kontakt z serwisem dostawców systemów informatycznych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Warunki do poszerzania wiedzy praktycznej
  • Pracę w placówce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w zgranym zespole
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kami

Prosimy o zawarcie w przesyłanej aplikacji zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie ul. W. K. Roentgena 5 na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na oferowane stanowisko.”

Informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej RODO, informuję, iż:

1. Administratorem danych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie (02-781), ul. Roentgena 5.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Adres - Warszawa (02-781), ul. Roentgena 5, nr telefonu: 22 54-62-889.
3. Cele przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe kandydatów do pracy są zbierane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego.

Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 108, z późn. zm.) oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.
5. Informacje o odbiorcach danych osobowych:
Dane osobowe kandydatów do pracy nie są ujawniane innym odbiorcom.
6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane osobowe są przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego, ale nie dłużej niż 3 miesiące od dnia przesłania CV.
7. Uprawnienia z art. 15-21 RODO:
Przysługują Pani/Panu prawa do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
8. Prawo do wniesienia skargi:
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.
9. Obowiązek podania danych
Podanie przez kandydatów do pracy danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania niniejszych danych uniemożliwi uwzględnienie Pani/Pana w prowadzonym procesie rekrutacyjnym.
10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego

    Biuro Rachunkowe PIONIEW Sp. z o.o.   Łomianki    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa bieżących zadań biurowych; Wystawianie faktur i wprowadzanie danych do systemu; Przygotowanie umów, dokumentacji, raportów i analiz; Wsparcie techniczne i informatyczne w biurze; Nadzór oraz analiza procesu ściągania należności; Nadzór nad poprawnym działaniem procesów...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...