Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Technical support with german
Zadania:
For our client, global IT consulting company we are looking forspecialist able to speak german and provide second line technical support.
Job Description:
- Work on the 2nd line support andadvisory of german customers
- Solving technical problems reported by users and thefirst line support agents
- Keeping users appraised of progress
- Work in the global team
- Improvement of processes and proceduresimplemented in company
Job Requirements:
- Experience in the first level support or otherrelevant position
- Ability to speak in german (min. B1 and English B2)
- Experienced with Windows Server 2003/2008/2010Administration
- Knowledge about active directory
- Basic knowledge on networks
- Interest in IT and willingness to learn
- Very good teamwork skills
- Strong Communicativeness
- Good organization of work
Job offer:
- work in the international dynamicenvironment
- private medical care
- Interesting trainings and professionaldevelopment programmes
- a competitive salary package, relocationbonus