TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z branży retail, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Product Owner- e-commerce
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 22330
Zakres obowiązków:
- Współudział w tworzeniu wizji i strategii kanału e-commerce
- Nadzór techniczny nad wdrożeniem strategii i jej realizacją, współpraca i odbiór prac od dostawców zewnętrznych
- Tworzenie koncepcji rozwiązań oraz merytoryczny nadzór nad projektantami systemów w trakcie analiz, tworzenia dokumentów
- Śledzenie trendów rynkowych i nowości, weryfikacja możliwości wdrożenia nowych rozwiązań
- Aktywna współpraca z obszarem biznesowym, proponowanie nowych rozwiązań, usprawnień i innowacji, budowa i wdrażanie rozwiązań wspierających digitalizację biznesu
- Współudział w tworzeniu rozwiązań z zakresu wsparcia sprzedaży e-commerce
- Rozwój platformy e-commerce, wzbogacanie kanału mobilnego
- Wsparcie procesu testów przygotowanego rozwiązania
- Analiza wymagań biznesowych oraz zmian; modelowanie zmian
- Analiza zgodności funkcjonowania systemu ze specyfikacją biznesową
- Tworzenie dokumentacji technicznej, analitycznej i projektowej rozwiązań
- Budowa architektury i projektowanie rozwiązań e-commerce, CRM
- Przekładanie wymagań biznesowych na techniczną implementację
- Nadzór nad realizowanymi zadaniami pod kątem technicznym
- Odbiór rozwiązań przygotowywanych przez partnerów zewnętrznych
- Bezpośrednia współpraca z jednostkami biznesowymi celem identyfikacji wymagań i proponowania rozwiązań
- Wsparcie działań wdrożeniowych oraz integracyjnych
- Przebudowa kanału e-commerce maksymalizując wartość dodaną oraz możliwości funkcjonalne
- Konkurencja w świecie cyfrowym - digital z tuzami rynku sprzedaży bezpośredniej: Allegro, OLX
- Zwiększenie dystrybucji w świecie cyfrowym - digital rozwój kanałów sprzedaży: mobile, IOT, rynek porównywarek itp.
- Personalizacja i budowa lojalności klienta, remarketing, marketing automation, omnichannel, social
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub pokrewne
- Min. 2-3 lata na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce
- Bardzo dobra znajomość rynku e-commerce
- Umiejętność pracy z klientem biznesowym
- Doświadczenie w zakresie integracji portali sprzedaży z systemami back end
- Rozumienie budowy architektury rozwiązań IT
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość zagadnień architektonicznych i technologii związanych z budową aplikacji webowych, portali oraz trendów ich rozwoju
- Znajomość narzędzi CASE w szczególności Enterprise Architekt
- Znajomość zagadnień z obszaru technologii UX, RWD, użyteczności
- Umiejętności analityczne
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w pracy z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań IT będzie dużym atutem
- Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań na urządzenia mobilne
- Znajomość zagadnień technicznych z zakresu: architektury systemów i środowisk IT, narzędzi pracy programistów, utrzymania i bezpieczeństwa systemów
- Doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań portalowych poparte projektami
- Tworzenie portali w oparciu o platformy Liferay, Alfresco i inne
- Doświadczenie w budowie platform e-commerce wraz aplikacjami mobilnymi
- Znajomość rozwiązań Cloud Computing
- Doświadczenie w analizie ścieżki zakupowej i jej optymalizacji
- Doświadczenie w wyborze silników sprzedaży i systemów rekomendacyjnych
- Znajomość branży sprzedaży elektroniki i AGD
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premia roczna zależna od realizacji celów - krotność wynagrodzenia
- Laptop, komórka
- Szkolenia dopasowane do potrzeb
- Zadaniowy czas pracy
- Prawo do zawieszenia usługi (urlop)
- Prawo do zawieszenia usługi w przypadku niezdolności do pracy - 14 dni w roku kalendarzowym, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia (odpowiednik wynagrodzenia chorobowego); prawa do zawieszenia usługi nie przenoszą się na rok następny
- Opieka medyczna, możliwość korzystania z karty sportowej lub żywieniowej - na życzenie kandydata
- Możliwość wzięcia udziału w projekcie transformacji rozwiązań e-commerce w stronę nowoczesnych narzędzi wspierających digitilizację biznesu
- Możliwość współprojektowania, weryfikacji oraz dalej rozwoju platformy wspierającej procesy sprzedaży i obsługi Klienta w modelu omnichannel
- Możliwość weryfikacji technicznej i biznesowej najnowszych rozwiązań pozwalających na tworzenie "market place" oferującego produkty i usługi