Spółka Mediacom powstała w 1988 roku jako odpowiedź na zapotrzebowane rynku dotyczące reklamy i publikacji. XXI wiek, to zapotrzebowanie rynku na specjalistów w różnych dziedzinach (outsourcing). Mediacom wychodząc naprzeciw, deleguje swoich pracowników do wykonywania różnych zadań, również tych „niemożliwych” do rozwiązania. Współpracujemy głównie z Lederami branży motoryzacyjnej, spotykając się z zadowoleniem obu stron.
Gromadzenie, organizowanie, przygotowanie i tworzenie prostych opracowań technicznych zrozumiałych przez typowego użytkownika. Redakcja i przygotowanie tekstów, wykorzystanie rysunków i podstawowych danych technicznych, tworzenie bazy ilustracyjnej korzystając z dostępnych informacji/danych. Udział w pracach projektowych, współpraca w ramach innych procesów.
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- sumienność i skrupulatność
- j. angielski w mowie i piśmie
- znajomość programu CATIA
- znajomość CorelDraw
- znajomość KOLI w zakresie struktur i wariantów, będzie dodatkowym atutem.
- Zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
- Prężny i młody zespół współpracowników.
- Pracę w międzynarodowej firmie - Lider branży motoryzacyjnej.
- Szkolenia.
- Pakiet Multisport.