Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Manager

CCIG Group Sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
1271 dni temu

CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do zespołu w Częstochowie poszukujemy na stanowisko:

Team Manager
Obowiązki:
  • zarządzanie zespołem w call center o profilu infolinii sprzedażowej,
  • ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
  • przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
  • nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
  • współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane doświadczenie w branży call center),
  • wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwość w nawiązywaniu relacje z klientem,
  • umiejętności analityczne,
  • orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
  • zdolności przywódcze, odporność na stres,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • długoterminową współpracę,
  • możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
  • atrakcyjne prowizje i premie,
  • odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
  • możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
  • świetną atmosferę w pracy w samym centrum Częstochowy - wszystkim dojedziesz!
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...