CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej, wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:
- zarządzanie zespołem w call center o profilu infolinii sprzedażowej,
- ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
- przygotowanie odpowiednich raportów i zestawień,
- kontakt z dealerami w zakresie rozliczania realizacji zleconych zadań, w tym przygotowywanie odpowiednich raportów,
- nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- aktualizację baz danych i kontaktów z Klientem w istniejących systemach CRM,
- monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
- współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
- posiadasz min. rok doświadczenia w branży Call Center (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwo nawiązujesz relacje z klientem,
- jesteś osobą analityczną,
- cechuje Cię wysoka orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz zdolności przywódcze, jesteś odporny/a na stres,
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office.
- długoterminową współpracę dla najlepszych, rozpoznawalnych marek na rynku światowym!
- możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
- atrakcyjne prowizje i premie,
- odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
- świetną atmosferę w pracy w samym centrum - wszystkim dojedziesz!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY