Zadania:
- KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM: organizowanie i planowanie pracy, kierowanie zespołem, udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, dbałość o grafik
- REALIZOWANIE CELÓW: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących
- DBANIE O UTRZYMANIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG: tworzenie i wdrażanie najwyższych standardów pracy
- SKUPIENIE NA DOSKONALENIU: wychodzenie z inicjatywą, angażowanie się w działania mające na celu ulepszenie aktualnych rozwiązań, wykonywania zadań w sposób prostszy i szybszy
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (doświadczenie w kierowaniu zespołem w call/contact center mile widziane)
- silna koncentracja na realizacji celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu, również w warunkach ograniczonego czasu na realizację zadań
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- orientacja na budowanie relacji i pracę z ludźmi
Nasza oferta:
- możliwość kierowania zespołem przy realizacji projektów dla ważnych graczy rynkowych
- możliwość faktycznego kreowania sukcesu zespołu
- samodzielność i możliwość realizacji autorskich rozwiązań skupionych na efektywności
- stabilny, konkurencyjny rynkowo system wynagrodzeń
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Gdyni/Gdańska
- bezpłatna opieka medyczna LUX MED
- dostęp do specjalnych narzędzi dla Współpracowników: dostawa świeżych owoców, strefa relaksu w oddziale czy karta rabatowa
- fajna, partnerska atmosfera
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY