Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
370 dni temu
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
  • Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób.
  • Doświadczenie w branży bankowej.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów.
  • Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych.
  • Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału.
  • Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów.
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Kierownika w zakresie nadzorowania pracą konsultantów.
  • Zarządzanie zespołem 20-osobowym.
  • Wsparcie trenerskie, coachingowe.
  • Raportowanie wyników pracy konsultantów.
  • Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Fajną atmosferę pracy.
  • Świetną lokalizację biura.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...