Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
- Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób.
- Doświadczenie w branży bankowej.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów.
- Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych.
- Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału.
- Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Kierownika w zakresie nadzorowania pracą konsultantów.
- Zarządzanie zespołem 20-osobowym.
- Wsparcie trenerskie, coachingowe.
- Raportowanie wyników pracy konsultantów.
- Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy.
- Samodzielność w działaniu.
- Fajną atmosferę pracy.
- Świetną lokalizację biura.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.