Team Leader Zespołu Międzynarodowego Call Center
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zespołem różnorodnym pod względem kulturowym i językowym
- Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
- Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
- Podział zadań między Konsultantów
- Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
- Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu oraz technik coachingowych i szkoleniowych z zakresu sprzedaży i psychologii sprzedaży
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Otwartość, proaktywność, poczucie humoru, kreatywność
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenia
- Elastyczny grafik
- Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie