Team Leader zespołu księgi głównej (SSC/BPO)
Antal SSC/BPO
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Szukasz pracodawcy, który da Ci możliwość pełnego wykorzystania Twojego potencjału? Zarządzasz zespołem lub chcesz nim zarządzać? Masz doświadczenie w obszarze księgowości należności lub księgi głównej? To jesteś idealnym Kandydatem na to stanowisko.
Stanowisko
W zakresie Twojej odpowiedzialności będą następujące obszary:
- obsługa i budowanie dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- kontrola należności oraz zapewnienie ich terminowej spłaty dla obsługiwanych lub terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych w księdze głównej w tym: środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, alokacji kosztów, transakcji bankowychmonitorowanie i wspieranie wyników pracy zespołu w zakresie ściągania należności lub rozliczeń księgi głównej
- organizowanie i koordynacja pracy zespołu AR lub GL
- uzgodnienie kont należności/księgi głównej na zamknięcie miesiąca
- raportowanie zgodnie ze standardami Grupy (IFRS, local GAAP
- przestrzeganie standardów rachunkowości US GAAP (sporządzanie raportów: miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Współpraca z audytorami
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Współpraca z pozostałymi działami księgowości
Wymagania
Firma oczekuje od Ciebie:
- dogłębnej wiedzy z obszaru księgowości GL
- warunkiem koniecznym jest doświadczenie w sektorze SSC/BPO
- wyższego wykształcenia kierunkowego (np. rachunkowość/finanse)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- doświadczenia w koordynowaniu pracy zespołu lub potencjału w tym kierunku (pod uwagę będą brane osoby dopiero aspirujące do stanowiska Team Leadera)
- bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- doświadczenia w pracy z systemami finansowo – księgowymi
- znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem
- proaktywnej postawy
- komunikatywności i odpowiedzialności
- chęci podejmowania nowych wyzwań zawodowych
- otwartości na relokację do Szczecina
Co oferujemy
W zamian za Twoje zaangażowanie otrzymasz:
- jasne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy i inne)
- możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- pracę w międzynarodowej i dynamicznej organizacji
- przyjazną atmosferę pracy
- pakiet relokacyjny