Homeglobal.com to idealne miejsce pracy dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponującą karierę z wysokimi zarobkami.
Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?
Motywuje Cię praca nad rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?
Aplikuj!
Opis stanowiska:
-
Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta;
-
Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu;
-
Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników;
-
Realizacja KPI;
-
Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych;
-
Kontrola i raportowanie pracy działu;
-
Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu.
Wymagania:
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center;
-
Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych;
-
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
-
Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych;
-
Wysoki poziom umiejętności analitycznych;
-
Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Oferujemy:
-
Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy;
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
-
System benefitów;
-
Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.