Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?
Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?
Aplikuj!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Team Leader zespołu Call Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: Cieszyn
Opis stanowiska:
- Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
- Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
- Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań
- Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności
Wymagania:
- Znajomość języka czeskiego i polskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Otwartość, proaktywność
Oferujemy:
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
- Wiele wyzwań pozwalających na podnoszenie kwalifikacji
- Dynamiczne, środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- System benefitów
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Gwarantujemy:
- świetna lokalizacja
- prywatna opieka medyczna
- parking rowerowy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- karta sportowa
- elastyczne godziny pracy
- owocowe wtorki
- kawa i herbata