Team Leader z językiem niemieckim
Lublin
Nr ref.: TLN/LUB/102017
OBOWIĄZKI
- Kierowanie zespołem specjalistów oraz optymalizacja pracy zespołu
- Wdrażanie i usprawnianie procesów
- Realizowanie celów operacyjnych, jakościowych i sprzedażowych w powierzonych kontraktach
- Dbanie o efektywność pracy zespołu
- Współpraca z innymi działami firmy
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe
- Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem pracowników Call Center
- Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wysoce rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne oraz przywódcze
OFERUJEMY
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę zmianową w godzinach pracy infolinii, od poniedziałku do piątku 7:00-20:00 oraz w soboty 10:00-18:00
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Wysokie premie miesięczne uzależnione od wyników zespołu
- Bonusy pozapłacowe (min. opieka zdrowotna)
- Szkolenie wdrażające do wykonywania powierzonych obowiązków
- Szansę na rozwój zawodowy
- Zatrudnienie w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku