Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
Team Leader with Portuguese Language - Call Center
Team Leader with Portuguese Language - Call Center
HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
2904 dni temu
Team Leader with Portuguese Language - Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
Analysis of the current situation and the results on individual business lines as well as taking steps appropriate to the results of analyses and set goals
Team motivation as well as long-term efforts to improve the qualitative and quantitative results
Scheduling tasks to be performed by consultants
Delegating tasks to consultants
Ongoing professional support and performance evaluation of consultants
Supervisory duties related to a specific schedule
Reporting team performance to the Operational Manager
Candidate profile:
Experience in managing a call centre team
At least 6 months’ experience as a call centre consultant with a very high assessment and good results
Portuguese language skills
Motivational skills and the ability to exert a positive impact on the team
At least a working knowledge of MS Office
Organisation skills and the ability to work under time pressure
Openness, a proactive approach, and a sense of humour
We offer:
Comprehensive training
Flexible schedule
The opportunity to develop managerial skills in a close-knit and ambitious team
Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...