Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader with English

SITEL Polska
Warszawa
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
949 dni temu

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.

We are looking for candidates for the position: 

Team Leader with English
Warszawa
Nr ref.: 268360

 

Summary of Primary Job Responsibilities:

  • Lead a team to meet and exceed business objectives, ensuring that key financial, operational and quality metrics are consistently achieved.
  • Have direct involvement in the recruitment, selection, induction training and ongoing skills development for all Agents/Advisors in the team, ensuring we attract and retain the very best talent.
  • Apply a process of continuous review and proactive management of absenteeism and attrition for all Agents/Advisors in the team, ensuring return to work and exit interviews are completed.
  • Continually review and monitor work performance of all Agents/Advisors against agreed KPI’s, ensuring that calls are handled professionally and instigating appropriate corrective action, using performance management tools to manage any shortfall.
  • Undertake formal quarterly performance reviews and one-on-one monthly meetings with each Agent/Advisor, ensuring objectives are continuously reviewed and linked to business KPI’s.
  • Ensure Agents/Advisors are recognized and rewarded for outstanding achievements/performance in line with company mission and values.

Requirements:

  • Minimum 6 months experience on Team Leader/ Supervisor position in Call Centre
  • Very good/fluent English, spoken and written
  • Strong verbal and written communication skills
  • Good organization/time management skills
  • Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds
  • Ability to make fair and consistent judgments and decisions
  • Ability to solve problems and offer suggestions
  • Ability to influence behaviour
  • Effective project management
  • Ability to adhere to all organizational policies and procedures
  • Analytical skills

You get:

  • Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal SitelFit program - promoting activity
  • Rest: we subsidize the holiday
  • Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Children's Day
  • Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly events in each department/project
  • Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 95% of our managerial staff is from our internal promotion
  • CSR: - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
  • Language Course: - you don't speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...