Jesteśmy międzynarodową firmą odzieżową, która od 40 lat prężnie działa na rynku europejskim. Posiadamy ponad 670 sklepów w 30 krajach, w tym 160 w Polsce. Naszą pasją jest kobieca moda, a inspiracją nasza Klientka, dlatego każdego dnia staramy się spełniać jej marzenia o byciu wyjątkową. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Team Leader w Dziale Customer Service
Miejsce pracy: Wrocław
O TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Planowanie i zarządzanie pracą działu oraz podległych pracowników
- Tworzenie raportów oraz kontrola wyników pracy działu
- Troska o kompleksową obsługę klienta i zapewnienie najwyższych standardów tej obsługi (infolinia, komunikacja e-mailowa)
- Budowanie relacji z klientem
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia i doskonalenia procesów
- Aktywne wsparcie procesów ulepszeń i wprowadzania nowych funkcjonalności systemowych
DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:
- Możesz pochwalić się doświadczeniem w pracy na stanowisku lidera zespołu obsługi
- Jesteś silnie zorientowany na prawidłową obsługę klienta, a jego satysfakcja jest Twoim nadrzędnym celem
- Potrafisz ustalać priorytety i efektywnie zarządzasz czasem pracy
- Jesteś osobą komunikatywną, lubisz pracować w zespole, często podejmujesz inicjatywę, a rozwiązywanie problemów jest dla Ciebie wyzwaniem, a nie przeszkodą.
- Masz zdolność analitycznego myślenia
- Bardzo dobrze znasz język angielski
OFERUJEMY
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Wiele możliwości indywidualnego rozwoju poprzez szkolenia i kursy językowe
- Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. karta rabatowa na zakupy w naszej sieci, dofinansowanie do obiadów i karnetów sportowych, ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna)