RUCH to sieć ponad 2000 kiosków i saloników oferujących szeroką paletę produktów i usług – już nie tylko prasowych, lecz także artykułów FMCG, usług finansowych, logistycznych i innych.
Dołącz do nas, bo warto!
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii firmy w zakresie obsługi klienta, poprzez zarządzanie zespołem Centrum Obsługi Klienta, realizację wskaźników efektywności, monitorowanie jakości obsługi i koordynowanie kampanii sprzedażowych.
-
Projektowanie i analiza działania procesów biznesowych w Call Center
-
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Konsultantów Call Center
-
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów obsługowych i jakościowych
-
Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta
-
Definiowanie, monitoring i kontrola wskaźników obsługowych
-
Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników
-
Raportowanie wyników pracy Konsultantów
-
Przeprowadzanie szkoleń produktowych i jakościowych
-
Sporządzanie grafiku dla zespołu i koordynowanie rozliczeń Konsultantów
-
Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta
-
Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Konsultantów oraz pracy na podobnym stanowisku w Call Center (min. 2 lata)
-
Zaawansowanej znajomość programu Excel oraz Power Point
-
Znajomości KPI i standardów obsługi Klienta w Call Center
-
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
-
Motywacji do pracy i silnej orientacji na realizację celów
-
Samodzielności w działaniu i własnej inicjatywy
-
Odporności na stres
-
Umiejętności organizacji pracy własnej
-
Zatrudnienie na podstawie własnej działalności gospodarczej
-
Bogaty pakiet bonusów pozapłacowych – m.in. karta sportowa, prywatne ubezpieczenie medyczne, karta zniżkowa Benefit
-
Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku
-
Możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku i rozpoznawalną marką
-
Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy