E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 240 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:
Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynowanie pracy zespołu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży
- Udział w tworzeniu procesów i programów regulujących sposób działania Call Center
- Bieżąca kontrola i nadzór nad ruchem infolinii w Call Center
- Organizowanie pracy zespołu oraz dbałość o rozwój i motywację pracowników
- Realizacja postawionych celów sprzedażowych,
- Organizacja szkoleń wstępnych i uzupełniających dla pracowników zespołu,
- Udział w opracowywaniu programów szkoleniowych i coachingowych dla nowych i dotychczasowych pracowników,
- Organizacja sesji coachingowych (zespołowe, indywidualne),
- Stała kontrola i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
- Przygotowanie raportów i zestawień efektywnościowych, ilościowych i jakościowych,
- Bieżąca kontrola i rozliczenie leadów sprzedażowych przydzielanych pracownikom Raportowanie efektywności sprzedażowej za pomocą dostępnych systemów
- Współpraca z pozostałymi jednostkami w spółce w celu realizacji powierzonych zadań oraz dbałości o przepływ informacji.
Profil poszukiwanego kandydata:
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta
- Umiejętność delegowania i rozliczania zadań
- Znajomość technik sprzedaży, umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem kandydata
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
- Umiejętność integrowania, motywowania i rozwijania pracowników
- Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel w stopniu zaawansowanym
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od początku współpracy
- Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet Benefitów; opieka medyczna Medicover, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
- Szkolenia wdrożeniowe