Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:
- kierowanie zespołem w celu osiągnięcia celów biznesowych, zapewnienie, że kluczowe wskaźniki finansowe, operacyjne i jakościowe będą konsekwentnie osiągane
- bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji, szkoleniu wprowadzającym i stałym rozwoju umiejętności wszystkich agentów w zespole, co zapewni przyciąganie i zatrzymywanie najlepszych talentów
- stosowanie procesu ciągłego przeglądu i proaktywnego zarządzania absencjami i rotacjami agentów w zespole, dbanie o powrót do pracy i przeprowadzanie rozmów oceniających
- stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich agentów w odniesieniu do uzgodnionych KPI, zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń oraz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, z wykorzystaniem narzędzi zarządzania wydajnością, w celu eliminacji wszelkich niedociągnięć
- przeprowadzanie formalnych kwartalnych ocen wyników oraz comiesięcznych spotkań indywidualnych z każdym Agentem, zapewniając ciągłą weryfikację celów i powiązanie ich z biznesowymi KPI
- dbanie o to, aby agenci byli doceniani i nagradzani za wybitne osiągnięcia i wyniki, zgodnie z misją i wartościami firmy
Oczekujemy:
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku lidera/supervisora w branży Call Center
- Płynne posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem
- Umiejętność pracy z ludźmi z różnych środowisk
Oferujemy:
Wierzymy, że pozytywne doświadczenia są najważniejsze, a szczęśliwi pracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego zapewniamy narzędzia i swobodę, aby nasi pracownicy mogli się uczyć, rozwijać, bawić i być sobą.
GROW AS YOU GO.
Inwestujemy w Ciebie, oferując programy wewnętrzne, szkolenia i inicjatywy mające na celu rozwijanie Twoich umiejętności i pomaganie Ci w osiąganiu celów. awansujemy od wewnątrz. Zapewniamy Ci narzędzia, umiejętności i zasoby umożliwiające rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. Ty wybierasz, dokąd chcesz iść, my pomagamy Ci tam dotrzeć.
BE BOLD, BE YOU.
#SitelLife reprezentuje nasze zaangażowanie na rzecz naszych pracowników - na rzecz CIEBIE. Chodzi o to, abyś był dokładnie taki, jaki jesteś. Dajemy każdemu możliwość życia w zgodzie z prawdą, bycia sobą i mówienia własnym głosem - i dajemy im do tego platformę.
WORK TOGETHER TO MAKE AN IMPACT.
Staramy się uczynić świat lepszym miejscem i zachęcić innych, aby robili to samo. Kierujemy się misją i wykorzystujemy siłę naszych ludzi, aby wywierać pozytywny wpływ na społeczności, w których żyjemy i pracujemy.
GAIN STABILITY, EXPAND POSSIBILITIES.
Świętujemy sukcesy i nagradzamy naszych pracowników za ciężką pracę, którą wykonują każdego dnia. Oferujemy świadczenia, dzięki którym będziesz zdrowy i szczęśliwy, takie jak płatny czas wolny i premie za polecanie pracowników. Dodatkowo oferujemy ciekawe dodatki, takie jak zniżki dla pracowników.
MAXIMIZE YOUR EXPERIENCE.
Cenimy otwartą, szczerą i konstruktywną rozmowę. Zachęcamy do wypowiadania się - i słuchamy, gdy to robisz. Poprzez MAX, naszą globalną społeczność, wykorzystujemy innowacyjne pomysły, doświadczenia i opinie naszych pracowników, aby kształtować i napędzać przyszłość Sitel Group.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pośrednictwem przycisku APLIKUJ.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.